Subject: FW: Tõestamistoimingute aruanne
From: "Elen Heidok" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "Rina Sillandi"
Date: Tue, 28 Jan 2025 13:14:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Annan teada et Kastre vallasekretär ei ole 2024. a tõendanud ühtegi
notariaalakti ega teostanud muud tõestamistoimingut.

Lugupidamisega

Elen Heidok

Kastre Vallavalitsus

vallasekretär

+372 744 6526

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Rina Sillandi - JUSTDIGI [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, January 27, 2025 9:30 AM
Subject: Tõestamistoimingute aruanne

Tere!

Vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 esitab iga linn ja vald
hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja Digiministeeriumile
aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta (ärakirja kinnitamine,
väljavõtte õigsuse kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse tõestamine).

Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna
„aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes on aruande juba esitanud!

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
 <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn